У кейт и энн есть тоже что и у салли английский
ГДЗ по учебнику Rainbow English Часть 1 Афанасьева, Михеева за 3 класс
Страница 15
Упражнение 4.
У Кейт (Kate) и Энн (Ann) есть то же, что и у Салли (Sally). Прочитай, что есть у Салли, и скажи, что есть у Энн и Кейт.
Sally has a rose. Kate and Ann have a rose too. У Салли есть роза. У Кейт и Энн тоже есть роза.
Sally has a doll. Kate and Ann have a doll too. У Салли есть кукла. У Кейт и Энн тоже есть кукла.
Sally has eight spoons. They have eight spoons too. У Салли есть восемь ложек. У них тоже есть восемь ложек.
Sally has a quilt. They have a quilt too. У Салли есть лоскутное одеяло. У них тоже есть лоскутное одеяло.
Sally has a horse. They have a horse too. У Салли есть лошадь. У них тоже есть лошадь.
Sally has five sweets. They have five sweets too. У Салли есть пять конфет. У них тоже есть пять конфет.
Sally has a dog. They have a dog too. У Салли есть собака. У них тоже есть собака.
Sally has boots. They have boots too. У Салли есть ботинки. У них тоже есть ботинки.
Упражнение 5.
Посмотри на картинки и скажи, что принадлежит братьям, которых зовут Тед (Ted) и Фред (Fred), и их сестре Лиззи (Lizzy). Проверь себя.
Ted and Fred have two bikes. У Теда и Фреда два велосипеда.
Ted and Fred have two kites. У Теда и Фреда два воздушных змея.
They have three turtles. У них три черепахи.
They have two ships. У них два корабля.
They have four cars. У них четыре машины.
Lizzy has two dolls. У Лиззи две куклы.
Lizzy has three birds. У Лиззи три птицы.
She has five books. У неё пять книг.
She has two clowns. У неё два клоуна.
She has two bags. У неё две сумки.
Ваш браузер не поддерживает формат данного аудиофайла.
Учебник Rainbow English 3. Unit 1. Step 4
DO IT TOGETHER — УЧИМСЯ ВМЕСТЕ
1. Послушай диктора (10) и скажи, какие из этих фраз звучат в записи.
2. Поработайте в парах и узнайте, как зовут этих людей.
Глагол to have (иметь) используется, чтобы сказать, что вещь, предмет принадлежит кому-то. В настоящем времени глагол have имеет две формы: has — для 3-го лица единственного числа (т.е. he/she/it), have — для всех остальных лиц.
3. Послушай аудиозапись (11) и прочитай словосочетания и предложения сначала за диктором, а затем самостоятельно.
4. У Кейт (Kate) и Энн (Ann) есть то же, что и у Салли (Sally). Прочитай, что есть у Салли, и скажи, что есть у Энн и Кейт.
5. Посмотри на картинки и скажи, что принадлежит братьям, которых зовут Тед (Ted) и Фред (Fred), и их сестре Лиззи (Lizzy). Проверь себя (12).
6. Послушай, как читаются эти слова и словосочетания. Прочитай их за диктором (13).
Обратите внимание. Сочетание букв «ng» и «nk». Для этого сочетания в английском языке есть особый носогорловой звук [ŋ]. В русском языке так же нет его аналога. Обозначать его мы будем вот таким знаком [н:]. Этот звук сложно с первого раза правильно воспроизвести. Но давайте попробуем. Попробуйте произнести звук [н] и обратите внимание на то, где у вас находится язык — он упирается в переднюю часть верхнего ряда зубов. При произнесении звука [ŋ] язык упирается в основание нижнего ряда зубов, мягкое нёбо опущено и воздух проходит через полость носа.
Если сочетание букв «ng» стоит в конце слова, то после звука [ŋ] буква «g» не произносится. Например, king [кин:] — король, sing [син:] — петь, wing [уин:] — крыло, ring [рин:] — кольцо. А если это сочетание стоит в середине слова, то буква «g» после звука [ŋ] произносится. Но в этом случае для упрощения мы не будем добавлять двоеточия в транскрипцию. Например, finger [фингэ:] — палец, England [инглэ’нд] — Англия, hungry [хангри] — голодный. Также носогорловой звук [ŋ] присутствует и в сочетании букв «nk» (bank [бэ’нк] — банк, link [линк] — линия, think [с’инк] — думать, pink [пинк] — розовый). Однако, в этом сочетании буква «k» читается всегда. Поэтому сюда мы тоже не будем добавлять в транскрипцию двоеточие. Познакомьтесь с особенностями русской транскрипции для данного сайта вот здесь.
7. Прочитай слова и скажи, что из того, что они обозначают, есть у тебя, твоих друзей и родных.
Ответ: Для ответа ты можешь использовать приведенные ниже выражения в качестве примера. Помни, что в третьем лице единственного числа (он, она, оно) глагол have имеет форму has.
DO IT ON YOUR OWN
У Кейт и Энн есть то же, что и у Салли. Что есть у Салли и что есть у Энн и Кейт. Sally has a doll. Kate and Ann have___________
Title: Step up 2: the Streets
The second part of this franchise is virtually indistinguishable from the first. Only this time in the center of events was a girl Andy dancing in the street gang 401. Then it develops. The changes were made and the Director’s chair, which took Jon M. Chu. And Anne Fletcher this time was the Executive producer. There is a small reference to the events of the first part, in the person of Tyler. He says Andy, that lives with Nora in new York. Others are new. Can’t say that someone impressed me acting. But the guys dancing well. Although dance staging in the first part I liked more. There was a mixture of street dance and pas. Here it is not. Oh and choreographers. The final dance in the rain liked.
The main advantage is the soundtrack. I liked it even more than the movie itself. It was pleasant to remember my favorite old song: Timbaland feat. Keri Hilson The Way I Are», Cherish feat. Yung Joc «Killa», Flo Rida feat. T-Pain «Low», Trey Songz «Can’t Help But Wait», Enrique Iglesias Push» and others will add a couple of points, but will charge a few for triviality of the plot, which was present in the first part. In General, I advise you to look lovers street dance and music in the style of R n b and hip-hop. The film is focused on the audience.
Street dancer Andy arrives in Maryland school of the arts. Doing there, she wants to prove that it is in no way inferior to other students. Acquainted with the best pupil of school chase, Andy creates a team that should act as an underground dance battle «Streets». Eventually Andy can realize their dreams and to cope with the problems plaguing her.
personal-I, we, she, you, (Ann)
possessive-her, my, your, our
8. is-are or many-any
1.By the time the firemen (arrived), the house (was) ablaze from top to
bottom, but it (was) clear that if someone (had given) the alarm earlier, they
might (have stood) a chance of (saving) the building.
2. I wish you (had told) me last week that you (were coming) to London. If I (had known) in time, you would not (have had to) stay in a hotel.
3.Why didn’t you tell) me you (could lend me the money? I woulldn’t have needed to (borrow) it form the bank. 4. The driver said he could not (undergo) thorough testing before he joined the competition. 5. It’s time we (went). If we do not (leave) now, we (will miss) the last train.
6. Were you cut off while I was talking) to you just now? You (were)? I think something must (have gone) wrong with the telephone.
7.The manager is talking to an important customer at the moment but he (will be) free (to see) you presently. (Would you like to take) a seat for a few minutes?
8.I know I ought to have written to you before, but I (have been) so busy recently that I did not (have) time for (writing) letters, I (would have telephoned) you instead, but I
(had forgotten) (your number.
9. When I last (saw) him, (he was living) in London. He (told) me then that he (was thinking) of (emigrating) to Australia, and he may well (have done) so by now.
10. I (am) very excited at the prospect of (going) (skiing). It (would have been) the first time I (tried). I think there’s nothing like (skiing) for (making) a holiday enjoyable.
11. I wish you (had let) me (know) you had not (been able) to come to dinner. I certainly would not (have gone) to all this trouble if I (had known).
12. He said he did not (want) (to see) the firm as he (had heard) that it (was) not as good as the critics (suggested).
У Кейт и Энн есть то же, что и у Салли?
У Кейт и Энн есть то же, что и у Салли.
Что есть у Салли и что есть у Энн и Кейт.
Kate and Ann have___________________ Sally has a eight spoons.
They______________________ Sally has a quilt.
They_____________________ Sally has a horse.
They___________ Sally has fife sweets.
They______ Sally has a dog.
They_________ Sally has boots.
1. Kate and Ann have a doll.
2. They have eight spoons.
3. They have a quilt.
4. They have a horse.
5. They have five sweets.
Write questions with these words?
Write questions with these words.
Use presents perfect 1) have / to / been / you / Rome?
2) any / you / seen / have / foreign / films?
3) they / Spain / visited / have / this year?
4) Sam / has / the sea / in / swum?
5)Sally / become / has / a photographer?
6)they / come / have / on time?
Опровергните высказывания и дополните их Например : Ann has a sister?
Опровергните высказывания и дополните их Например : Ann has a sister.
She has a brother 1.
Pete has a brother.
2. Boris has a father
They have a hospital
Kate has some English Book.
5. We have some chalk in the books.
6. You have some maps.
8. They have a doctor on the farm.
Write questions with these words?
Write questions with these words.
Use present perfect.
2)any, you, seen, have, foreign, films?
3)they, Spain, visited, have, this year?
5)Sally, become, has, a photographer?
5. complete the question tangs,rose is cleaning out the pond?
5. complete the question tangs,
rose is cleaning out the pond?
Andy has been reading a boor for 15 minutes?
Sally is collecting rubbish?
They study at a secondary school?
You can speak three languages?
He has passed the exam?
Choose?
1. He has got one leg.
2. I has / have got small ears.
3. She haven’t / hasn’t got a brother.
4. Have / Has you got a sister?
5. Have they got a ball?
Yes, they has / have.
6. Do they walk the dog?
7. We play / help our mum every day.
Местоимение нужно вставить Sally has her birthday today?
Местоимение нужно вставить Sally has her birthday today.
Прочитай письмо Энн и ответь на вопросы?
Прочитай письмо Энн и ответь на вопросы.
Has Sally got parents and grandparents?
Can Ann and Sally skate, ski and sledge?
Sally has got parents, a brother, a sister, and a grandmother.
She hasn’t got a grandfather.
We can ski, sledge and play snowballs.
We have a good time.
Какой ответ и почему?
What languages have Mark, Sally and Alex chosen to study?
What languages have Mark, Sally and Alex chosen to study?
Are they happy with their choice?
What do they have and what don’t they have?
What do they have and what don’t they have?
Use have got (haven’t got), has got (hasn’t got).
1) largest 2) longer 3) more 4) worst 5) more interesting 6) more expensive.
У Кейт и энн есть то же, что и у салли?
У Кейт и энн есть то же, что и у салли.
Kate and Anne is the same as that of Sally.
Перевести предложение на англ?
Перевести предложение на англ.
Почему ты не пишешь?
— Я отдала свою ручку Кейт.
ПОЖАЛУЙСТА напишите 5 предложений на тему : хорошая диета соседка Салли?
ПОЖАЛУЙСТА напишите 5 предложений на тему : хорошая диета соседка Салли?
Энн собирается провести выходные у бабушек?
Энн собирается провести выходные у бабушек.
Переведите на английский салли зимой катается на лыжах?
Переведите на английский салли зимой катается на лыжах.
Составь вопросы о салли баркер и её брате англ яз?
Составь вопросы о салли баркер и её брате англ яз.
Джон и Салли думаю, что лето лучше, чем осень?
Джон и Салли думаю, что лето лучше, чем осень.
Далее как в примере.
Джон и Салли Баркер был прошлой весной в Шотландии?
Джон и Салли Баркер был прошлой весной в Шотландии.
Напишите шесть вопросов об их поездке.
Stay at a hotel составь утвердительное отрицательное и вопросительное предложение с именем Салли?
Stay at a hotel составь утвердительное отрицательное и вопросительное предложение с именем Салли.
What is your city, town, village like?
Состав вопросы о салли баркер и ее брате и подбери к ним правильные ответы?
Состав вопросы о салли баркер и ее брате и подбери к ним правильные ответы.
1) largest 2) longer 3) more 4) worst 5) more interesting 6) more expensive.