7 дней тудей альфа 19

С разрешения автора модификации публикую эксклюзивно(пока) для сайта www.playground.ru свою версию авторского перевода. Все замечания и неточности перевода прошу направлять в ЛС либо в комментарии к данному посту.

Добавлены уникальные локации Убежище 101, Завод Нюка Колы и Обитель бегемота. В данные локации можно получить задания на исследования из 5 тира.

Добавляет 4 вкуса освежающей Нюка Колы, каждый из которых имеет свою уникальные бафы и характеристики. Находятся так-же как и обычная вода, а так-же с повышенным шансом в баре. Учитывая «ядерное» происхождение напитка, бутылки с колой излучают мягкий свет и могут быть размещены вместо факелов.

Изменено больше 20 точек интереса(POI) что-бы в них спавнились новые NPC(рейдеры, солдаты, мутанты), а так-же изменили несколько сундуков для получения нового уникального лута из мода.

Данный мод НЕ РЕКОМЕНДУЕТСЯ использовать со старым сохранением, для генерации нового мира используйте NitroGen world generator, в архиве с модом имеется файл с описанием префабов которые нужно добавить в перечень префабов нитрогена.

Рейдеры. NPC ближнего и дальнего боя, есть так-же боссы каждого типа. Здоровье, защита, урон и скорость выше чем у обычных зомби, но и шанс дропа выше, у боссов свой дроп с повышенным шансом.

Солдаты. Характеристики и локации как у рейдеров.

Супермутанты. Кто играл в серию Fallout тот знает этих милых парней, что раскроют вашу голову при любом удобном случае. NPC ближнего боя с высоким уроном, защитой и большим пулом ХП, генерятся в нескольких точках интереса, а так-же имеют свои уникальные POI.

Силовая броня. Благодаря товарищу Snyfkin’у у автора мода появилось возможность добавить её в игру. Поставляется в нескольких вариантах раскраски, можно найти только в специальных стендах силовой в новых POI и как я понял, автор добавил опцию для генерации в NitroGen, но работает она или нет информации нет.

Оружие ближнего боя.

Масштабируемый с помощью навыка инженера.

Модификации лазерного оружия:

Старая военная пехотная винтовка. Только добыча или схема.

Текущая версия мода: 2.1

-Добавлено: Дикий упырь в списки спавна

-Добавлено: Лучевая болезнь (может заразиться от Дикого упыря)

-Добавлено: Мод на сопративление радиации для силовой брони

-Добавлено: SCARM Винтовка

-Добавлено: 5.56 патроны

-Изменено: Миниган, служебная винтовка и Тактическая винтовка AR теперь используют патроны 5.56

-Изменено: Все мутанты теперь являются сущностями класса зомби

-Изменено: Сделано Лом более эффективным против блоков

-Изменено: Изменена экономическая ценность нескольких предметов

-Изменено: Все сарсапарильи Заката теперь дают звездные шапки

-Изменено: Сансет Сасприла флаер теперь стоит 100 дюков

-Изменено: Различные настройки добычи (оружие, рукопашный бой, нука)

-Изменено: Немного увеличены размеры стека боеприпасов/метательных снарядов

-Изменено: Катана больше не использует сборные вложения, с ней должны быть исправлены любые визуальные ошибки

-Исправлено: Settlement_1 POI отсутствует сумка для квестов

-Исправлено: Пропавшие звуки гуля

-Исправлено: Отсутствующие локализации

-Исправлено: 10 мм пакет разблокируется

-Исправлено: позиционирование и локализация мачете выживания

-Исправлено: Лазерный дробовик Без огневого баффа не работает правильно

-Исправлено: несколько пользовательских блоков стало легче грабить/подбирать

Установить в папку 7_Days_To_Die\Mods

Установить в папку 7_Days_To_Die\Mods\The Wasteland

Источник

__________

Случайная Сетевая Игра:

7 дней тудей альфа 19

7 дней тудей альфа 19

Где ещё нас найти:

7 дней тудей альфа 19 7 дней тудей альфа 19

Правила чата

7 дней тудей альфа 19

Последнее с форума

ответ от: Ostavim, Сегодня, 00:34

ответ от: jerk1337, 1-11-2021, 21:45

ответ от: Pioneer, 1-11-2021, 08:50

ответ от: Landikus, 1-11-2021, 02:24

ответ от: SpektrZX, 31-10-2021, 22:12

Помощь при скачивании

7 Days To Die играть по сети и интернету ЛАН (Stable 19)

Изменена: Pioneer, 3-08-2021, 12:13.
Причина: новая версия игры

7 дней тудей альфа 19

7 дней тудей альфа 19

Язык в игре: Русский текст.

Способ запуска: Локальная сеть (эмулятор).

Одиночная игра: Присутствует.

7 дней тудей альфа 19НАСТРОЙКА ДЛЯ СЕТЕВОЙ ИГРЫ: :

1.1) Скачать игру 7 Days To Die торрент (версия 19.6 Alpha, b8 x64)

1.2) Скачать онлайн фикс 7 Days To Die (для версии с сайта)

Запуск 7DaysToDie по сети в мультиплеер:

2.2) Запускаем файл 7DaysToDie.exe (находится в папке с установленной игрой).

3.2) Сообщаем свой локальный IP другим игрокам локальной сети.

Подключение к игре:

4.1) Connect To Server (Сетевая Игра) => Вписываем IP-адресс хоста (из тангла или хамачи) => Start (Значёк Штекера).

7 дней тудей альфа 19

Дополнительная информация и возможные проблемы:

Источник

7 Days to Die

The Survival Horde Crafting Game

A19 Official Release Notes

Hey Survivors,
We are proud to announce that the Alpha 19 Stable is out! The build has many great fixes, balance improvements and much more. Here are the full Official Release Notes, the forum bug reporting pool.

Alpha 19 is not compatible with previous Alpha worlds or save game data. New Pregen-Maps have been created and can be used. We also advises you to delete you 7 Days save Game data folder before playing.

TFP is extremely excited for this release. It’s as big as the last couple alphas and is packed full of new content, bug fixes, optimizations, and game balancing. Read on for more information!

Alpha 19 Official Release Notes

Linear Color Space Lighting

Alpha 19 has gotten a huge visual upgrade with the switch to Linear Color Space Lighting. We have finally achieved full PBR Physically Based Rendering and all of the art has been adjusted to look better and compatible with it. Normal maps look better, bright lights don’t wash out the scene and so much more. It’s hard to describe why it looks better you’ll have to play it to see for yourself.

The video option to adjust gamma has been changed to brightness, so it works with the new lighting. It also has a more balanced range of darker to lighter adjustment.

Lights now use a priority system, so close lights are updated rapidly to reduce visible jumps in their intensity and range.

Interactive Loading Screen

We added a brand new interactive loading screen with over 20 tool-tips on how to play the game from basic to advanced. The user can cycle back and forth through them and learn how to play the game better while it’s loading. It also looks better with new HD screenshot backgrounds.

Improved Game-pad Support

We have combed through all game-pad functions making sure everything is up to date and working and we also improved defaults like for driving. Additionally we added a new reverse directions for block rotation placement.

New Survival System & Critical Injuries

We gutted the old ISS or interactive survival system that blackened and clamped your health and stamina bars from filling because it was confusing to players. We replaced it with an all new critical system.
All critical injuries that blacken or clamp your max health or stamina will be caused by a new critical buff on the left of the screen. These new critical buffs are clickable, taking the player directly to the player status effect screen where you can read about the problem and its cure.

When you are at full health a zombie can never cause a critical on the first hit so we don’t want to hear about unfair crits! =) Once you take a few hits, or get reckless in close combat the chances increases. Being at low health also increases the chance of receiving a critical. Armor reduces this chance by a flat amount, creating a buffer that enemies must overcome before they can hit you with criticals.
Some criticals are incremental. A sprained arm makes you vulnerable to getting a broken arm.
Some injuries don’t take kindly to being ignored. Sprinting or jumping with a broken leg will not work in your favor. If an injury is affected by an action like that then the buff icon will blink briefly and you will know that something happened.

New and reworked critical injuries include:

Food and Water Bars

We’ve added food and water UI bars under the players belt inventory. The blue bar is for your water level and green for is for your food level. You will see them go up and down based on your current hunger and thirst levels.

HD Characters

We have overhauled and re-imagined many of the characters in HD. They may look better but they have less draw calls and are slightly better in performance. New HD zombies include:

Dynamic Music System

TFP have again teamed up with Native Darkness Productions to make the Alpha 19 Dynamic music system more robust while adding a ton of new content and features.

The propriety Dynamic Music System algorithm measures and uses many player-centric conditions such as player location, biome, time of day, inside or outside a location, nearby aggressive enemies, threat level and more to tailor a custom movie like musical experience for the player.

From this Dynamic Music System algorithm the system can play from the following musical groups: Home day music, home night music, exploration, suspense, combat and custom trader music for each trader.

Exploration, suspense and combat are procedurally generated providing a complete musical arrangement from a set of interchangeable loops. As of Alpha 19 there, are 31,558 unique combinations of music.

Music volume, daily allotted probability and On/Off toggles are available in the audio menu.

We are very excited to unveil this system and we hope you enjoy this new addition to the 7 Days soundscape.

Loot Progression/Balance

Loot distribution has been smoothed out so that you do not find end game loot too soon and have no more upgrades to look forward to.

Loot has been balanced to provide a smooth progression from primitive, iron and steel items. This change provides a steady progression for the player and gives some incentive to craft, while slowing the economy a bit early game.

The loot quality for player parties is equivalent to that of the highest level player and perk effects like Lucky Looter are not shared. The only loot advantage is that parties face tougher opponents which have a higher chance to drop loot of better quality.

There are 4 tech levels of items in the game. These start appearing in loot at the following Game-Stage intervals.

Trader quest rewards scale similar to this system. You won’t immediately get a shotgun for a day one quest.

We will be continuing to fine tune loot progression in patches. In the future we plan on unifying loot progression, quest loot reward progression and trader for sale item progression more unified. We are planning on having biomes and/or POI with both harder enemies and better loot.

Enemy Progression/Balance

Enemy progression has been re-balanced. The chosen game difficulty no longer affects the game-stage value and player parties accumulate roughly 2/3 of the combined game-stage that they used to. This makes the enemy difficulty grow slower you won’t see high end enemies on the 2nd blood moon.

On Screen Sprite System

We added a brand new Nav Objects On-Screen Sprite System to help players more easily locate important items in the world such as fetch quest containers, player backpacks, spears and more. We are using this system on many of the harder to find important items and events in the game.

The new Nav Objects On-Screen Sprite System, which govern the On Screen Icons, Compass Icons and Map Icons. These functions are easily configured in the XML and allow adding custom Nav Objects for Entities, Quest Objectives and Items for those who enjoy modding the game.

Some of the items that are using the new Nav Objects On-Screen Sprite System include:

Quest Improvements

We have improved many of the quest types and even added new quests here are some of the improvements

World and Location updates

We added a ton of new locations to the game including remnants. These give the player easier low enemy count locations to explore, loot and take over if your not ready for a Tiered challenge.

We have updated Navezgane significantly increasing the playable space into the radiated zone with new roads that lead to new developments adding many new POIS or locations that were never in Navezgane before or updating cities. Locations include:

We have improved Random Gen in A19 to use every POI possible in the game so players will see the breadth of content like never before along with a lot of tagging updates and improvements. In fact an A19 Random Worlds can have over 500 unique POIS!

We’ve re-imagined tons of older locations with a complete art and game-play overhaul converting them to beautiful and quest-able dungeon experiences and added many brand new locations to the game. In all over 40 new or updated locations and counting. Some of the new or re-imagined locations include:

Changed

Fixed

Environment Art

The Art Team has grown much bigger and they have made some major improvements including:

New Weapons & Items

We added several new tools and weapons:

Tech level 3 – we’ve added a whole new line of weapons to give you the firepower you will need to face future special infected, bandits and more!

Tech level 2

Tech level 1

New Candy

We have added candy to the vending machines, they allow players to have a short term modification to game-play and provide a few calories:

New Perk Books

We’ve added three new book sets, Bar Brawler, Spear Hunter and Tech Junkie!

Bar Brawler

Spear Hunter

Tech Junkie

Perk Balance

We have restructured existing perks and removed others so auxiliary perks don’t always have 5 ranks, as well as reduced some attribute requirements for auxiliary perks. This was changed to give less desirable perks more bang for the buck.

Perception Perks

Strength Perks

Fortitude Perks

Agility Perks

Intellect Perks

AI Improvements

Enemy Break-through System

Enemy Falldown System

Enemy Pain Stun Lock

Head Tracking

Enemy and Animal Swimming

Added

Changed

Fixed

Random Gen Improvements

Random world generation has undergone a few changes to help improve generation.

Animation Improvements

Dynamic Resolution

A dynamic resolution system has been added that allows the game to draw 3d graphics at a lower resolution than the main game window is running at. This can increase FPS while allowing the UI to run at full resolution.

Dynamic resolution is disabled by default. It can be enabled in the Display tab of Video Options. There are three settings:

Lowering your screen resolution will only increase FPS if your video card (GPU) is the bottleneck. If your CPU is the bottleneck, a lower resolution will not increase FPS.

Vehicles

We have done a number of improvements to vehicles listed below.

Added

Changed

Server administration and multiplayer

config changes, console commands, etc

In-Game Commands

Modding Support

Level Editor Improvements

UI Improvements

Audio Improvements

Other Visual Improvements

Analytics and Telemetry

We have partnered with Super Nimbus and GameSparks to capture game analytics from Alpha 19 to Gold. We plan on capturing many things to help balance the game and improve the overall experience only generic game-play data all of which is already been covered in our EULA. For Alpha 19 we are capturing the most important data for balance and progression.

Some things we are capturing include:

We are not capturing and storing any personnel information from users such as

Alpha 19 b1-b180

Added

Changed

Fixed

Hey Survivors,
We are proud to announce that the ‘Alpha 19 B-180 Experimental’ is out! The build has many great fixes, balance improvements and much more. Here are the full Official Release Notes, the forum B-180 Release Notes and how to opt in.

This is how you access the A19 Experimental build:

In-Game Commands

Modding Support

Level Editor Improvements

UI Improvements

Audio Improvements

Other Visual Improvements

Analytics and Telemetry

We have partnered with Super Nimbus and GameSparks to capture game analytics from Alpha 19 to Gold. We plan on capturing many things to help balance the game and improve the overall experience only generic game-play data all of which is already been covered in our EULA. For Alpha 19 we are capturing the most important data for balance and progression.

Some things we are capturing include:

We are not capturing and storing any personnel information from users such as

Источник

7 Days to Die [v 19.6 b8 | Rus] скачать торрент

Для создания 7 days to die авторы намешали самых увлекательных составляющих, способных захватить внимание геймера полностью. Изначально игра была в альфа стадии разработки, позже пометка alpha пропала. Это нашествие зомби, необходимость защиты убежища, шутер и все это приправлено соусом из отменного ужаса. 7 дней чтобы умереть – не приговор. У вас масса возможностей. Займитесь исследованиями, научитесь сотрудничать и осваивайте ремесла.

Это РПГ, а значить открыты пути для развития. Карта содержит приятные сюрпризы, можно отыскать сокровища. Как известно, чтобы выжить хороши самые разнообразные методы. Разработчики предоставляют их массу и постоянно дополняют. Севен дейс ту дай способен испугать вас до смерти, но не отпугнет желающий испытать свои нервы на прочность.

Начните с создания собственного уникального персонажа, которого вам предстоит провести через все испытания. Мир, хоть и опасен, но огромен и так притягателен. Есть возможность проявить способности? Заняться созданием собственной его версии. Бои, крафт, масса лута и это только вершина айсберга. возможность кооперироваться и проводить совместные операции. Привычные правила тут не действуют, тут их устанавливает сильнейший.

Скачать игру 7 дней чтобы умереть (2021) новая версия на русском

На сайте brotorrent.net всегда можно получить последние обновления на самую новую и последнюю версию игры, она же есть финальная. Для этого необходимо лишь скачать игру 7 дней чтобы умереть 2020 года на русском на компьютер или ноутбук бесплатно и без регистрации и смс.

Поскольку игра с online мультиплеером, вы сможете играть в онлайн на пиратке по локальной сети. Кооператив не даст заскучать в интернете с друзьями.

Источник

7 Days To Die [v 19.2 b3] (2013) PC | RePack от Pioneer скачать торрент

7 дней тудей альфа 19

У нас можно скачать последнию версию 7 Days To Die [v 19.2 b3] (2013) PC | RePack от Pioneer без регистраций и лишней тягомотины, как любят мучать на торрент трекерах. Возможность скачать 7 Days To Die [v 19.2 b3] (2013) PC | RePack от Pioneer на русском языке, появляется в момент выхода игры на ПК, если игра локализированна для русских игроков.

Дата выхода: 2013
Жанр: Экшены, Приключенческие игры, Инди, Ролевые игры, Симуляторы
Язык интерфейса: Русский, английский, французский, итальянский, немецкий, испанский, японский, корейский, польский, португальский, китайский (упр.), шведский
Язык озвучки: Английский
Тип издания: RePack
Версия: 19.2 (b3)

Системные требования:
☑ Операционная система: WindowsXP (Service Pack 3) (x64)
☑ Процессор: 2.4 Ghz Dual Core
☑ Оперативная память: 8 GB ОЗУ
☑ Графический ускоритель: с 2 GB видеопамяти
☑ Свободное место на HDD: 13 GB

Как играть по сети:
Запускаем файл KTGameLauncher.exe (находится в папке с установленной игрой).

Создание сервера к Игре:
3.1) Новая Игра => Указываем Название игры и Зону, жмем Старт => Играем.
3.2) Сообщаем свой локальный IP другим игрокам.

Подключение к игре:
4.1) Присоединиться к игре => Подключиться по IP => Вписываем IP-адрес хоста (из хамачи или другого VPN) => Start.

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *